Я новачок.Не знаю,як все це пережити.

• Автор теми Автор теми Larisa
  • Дата початку Дата початку
  • Відповіді Відповіді 34
  • Перегляди Перегляди 1K

Larisa

Читач
Дописи
5
Реакції
1
Бали
3
Larisa не надав(-ла) жодної додаткової інформації.
Привіт всім.Я новачок.У мене 15 МФО.Сума приблизно 150+/- тис.Я не знаю,як з цим жити.Спочатку як брала була ніби під гіпнозом,а коли прийшла до тями зрозуміла,що вже пізно.Рідним зізналась лише після того,як почалися думки про самогубство.У мене 5 дітей,4 з них маленькі.Живу з мамою.З чоловіком на данний момент не живу(тут свої причини).Подеяких позиках уже пішли просрочки,почали дзвонити,кричати.Але я їх теж не розумію,я ж вказувала що в мене 4-ро дітей до 18років і дохід 4200,а вони все одно давали,навіть коли я писала що потрібні гроші для оплати іншого кредиту.На що вони розраховували?Тепер не сплю,не їм,не живу!!!!Що робити?Чи є вихід?Дуже соромно.Здається що це якийсь дурний сон і це все не зі мною.

Привіт всім.Я новачок.У мене 15 МФО.Сума приблизно 150+/- тис.Я не знаю,як з цим жити.Спочатку як брала була ніби під гіпнозом,а коли прийшла до тями зрозуміла,що вже пізно.Рідним зізналась лише після того,як почалися думки про самогубство.У мене 5 дітей,4 з них маленькі.Живу з мамою.З чоловіком на данний момент не живу(тут свої причини).Подеяких позиках уже пішли просрочки,почали дзвонити,кричати.Але я їх теж не розумію,я ж вказувала що в мене 4-ро дітей до 18років і дохід 4200,а вони все одно давали,навіть коли я писала що потрібні гроші для оплати іншого кредиту.На що вони розраховували?Тепер не сплю,не їм,не живу!!!!Що робити?Чи є вихід?Дуже соромно.Здається що це якийсь дурний сон і це все не зі мною.