Видалення з баз мфо

• Автор теми Автор теми Natasha15999
  • Дата початку Дата початку
  • Відповіді Відповіді 20
  • Перегляди Перегляди 1K

Natasha15999

Читач
Дописи
33
Реакції
21
Бали
1765
Natasha15999 не надав(-ла) жодної додаткової інформації.
Всім привіт, я новачок на форумі, вже описувала свою історію. Сьогодні мені зустрілась ось така людин (жінка пропонує зменшити кредит в містер Мані до 50-100 грн і щоб я його одразу ж закрила, при умові 500 грн їй, але спочатку вона на сайті зменшує кредит на 50-100 грн ( як гарант того що вона не шарлатан), я це бачу, після чого скидаю їй 500 грн і вона його зменшує до тіла кредиту 100 грн, для цього їй потрібна фіо і номер телефону), як думаєте що це може бути за афера? Стосовно того що кредити ніяк не можна видалити або анолювати я знаю. Шкода що не можу прикріпити скріни.

Мистер мани спокойно списывают до тела с процентом. Можно и просто до тела договориться.
Не ведитесь на этот развод. Бред это всё.

Natasha15999, почему не можете? Вроде такая возможность есть.
Кидок. Ну, никто вам таким образом ничего не уменьшит.

Всім привіт, я новачок на форумі, вже описувала свою історію. Сьогодні мені зустрілась ось така людин (жінка пропонує зменшити кредит в містер Мані до 50-100 грн і щоб я його одразу ж закрила, при умові 500 грн їй, але спочатку вона на сайті зменшує кредит на 50-100 грн ( як гарант того що вона не шарлатан), я це бачу, після чого скидаю їй 500 грн і вона його зменшує до тіла кредиту 100 грн, для цього їй потрібна фіо і номер телефону), як думаєте що це може бути за афера? Стосовно того що кредити ніяк не можна видалити або анолювати я знаю. Шкода що не можу прикріпити скріни.
Привет.Это лохотрон.Не надо зря тратить деньги.

Если знаете, для чего тогда тиражируете эту чушь?

Мистер мани спокойно списывают до тела с процентом. Можно и просто до тела договориться.
Не ведитесь на этот развод. Бред это всё.