Е-ГРОШІ, хочу поділитись досвідом про своє спілкування у вказаному МФО

• Автор теми Автор теми Карамбулька
  • Дата початку Дата початку
  • Відповіді Відповіді 37
  • Перегляди Перегляди 4K

Карамбулька

✩ Premium ✩
Дописи
1175
Реакції
918
Бали
5360
Карамбулька не надав(-ла) жодної додаткової інформації.
Всім привіт) Я новачок на форумі, але об'єднало нас одне і теж((( Хочу поділитись досвідом про своє спілкування у вказаному МФО. Брала кредит... продовжувала термін неодноразово. Однак в результаті все ж таки сплатити повністю можливості не було. Пішли просрочки. Певний час (довгий час) не дзвонили зовсім. Приходили вранці смс, близько 7 годин ранку про те що нараховані штрафні відстоки, сума боргу складає стільки то, сплатіть борг. Потім дзвонили до мене.... дзвонили до мами. Домовилась про реструктуризацію. Сплатила 5 000 грн одразу, іншу суму розбили на кілька платежів. тепер просто нагадують про необхідність сплати вчасно по реструктуризації. Пишуть в осносному у вайбері. Поки що стараюсь сплачувати вчасно. Але... на жаль в мене це не одна МФО, якій я винна кошти. З іншими повна ж*** Деякі продали колекторам, то тепер не знаю як жит, спати і т.д.
Ви з Є гроші?