Зразок заяви на вимогу договору і надання доказів, що ви дійсно брали кредит в мфо.

• Автор теми Автор теми Rosaly
  • Дата початку Дата початку
  • Відповіді Відповіді 6
  • Перегляди Перегляди 2K
Стан
В цій темі не можна розміщувати нові відповіді.

Rosaly

Форумчанин
Дописи
194
Реакції
65
Бали
5125
Rosaly не надав(-ла) жодної додаткової інформації.
Доброго всім дня.
Хочу поділитися з вами зразком заяви на вимогу надати вам договір, мені її складав юрист, сподіваюсь, що комусь дійсно допоможе.
надсилала рекомендованим листом

Вкладення

Доброго всім дня.
Хочу поділитися з вами зразком заяви на вимогу надати вам договір, мені її складав юрист, сподіваюсь, що комусь дійсно допоможе.
но результата вы еще не получили!? отправляли с описью вложения!? перед тем как отправлять исправили ошибки в тексте !У меня открылось и их там море.заявление как по мне так себе. но я не юрист!

сколько заплатили если не секрет?

но результата вы еще не получили!? отправляли с описью вложения!? перед тем как отправлять исправили ошибки в тексте !У меня открылось и их там море
Манівео відповіли, УкрКредитФінанс і Єгроші теж.
но результата вы еще не получили!? отправляли с описью вложения!? перед тем как отправлять исправили ошибки в тексте !У меня открылось и их там море.заявление как по мне так себе. но я не юрист!

сколько заплатили если не секрет?
500 грн
лоханулась?
Доброго всім дня.

Вкладення

Манівео відповіли, УкрКредитФінанс і Єгроші теж.
тогда отлично! Просто я открыла а у меня по три слова в одно сошлись! Может это так программа сделала!

а что вам ответили, прислали письменный договор с печатями?

тогда отлично! Просто я открыла а у меня по три слова в одно сошлись! Может это так программа сделала!

а что вам ответили, прислали письменный договор с печатями?
Манівео без підписів і печаті, вже підготували для них відповідь, а Єгроші відмовились надати, посилаючись на Закон про нерозголошення персональних даних, УкрКредит фінанс те ж саме