Закон України "Про споживче кредитування" не діє на МФО?

• Автор теми Автор теми Юрец79
  • Дата початку Дата початку
  • Відповіді Відповіді 13
  • Перегляди Перегляди 503

Юрец79

Читач
Дописи
5
Реакції
0
Бали
1
Юрец79 не надав(-ла) жодної додаткової інформації.
Всім доброго вечора!!!
Я новачок тут... Маю 14 МФО і вже не можу більше платити ,якщо не так вибачте..
Підкажіть будь ласка..з прийняттям цього закону..все одно дзвонять близьким і т.д?

Вкладення

• Screenshot_2023-11-18-09-42-11-215_com.android.chrome.webp
    Screenshot_2023-11-18-09-42-11-215_com.android.chrome.webp
    76.2 Кб · Перегляди: 67
Всім доброго вечора!!!
Підкажіть будь ласка..з прийняттям цього закону..все одно дзвонять близьким і т.д?
Звонят.

Є Закон. Є його виконання.
Це різні речі.

Всім доброго вечора!!!
Дзвонять, моїй невістці хтось з контор дзвонить,що її номер контактний, а я ні одного номера не вказувала,бо брала там де не потрібні контактні особи

Mosma,
Є Закон. Є його виконання.
Це різні речі.
Я це розумію),можливо а правовому полі якось можна подати скаргу на них..? але зрозуміло потрібно якісь докази...( пояснювати мамі а 73 роки як зробити запис розмови і т.д це складно🤔)

из заголовка решил было, что наконец то кто то раскрыл заговор касаемо некоторых договоров, ну не то немного
ну и ладно

Mosma,

Я це розумію),можливо а правовому полі якось можна подати скаргу на них..? але зрозуміло потрібно якісь докази...( пояснювати мамі а 73 роки як зробити запис розмови і т.д це складно🤔)
Да, в НБУ.
Но другой вопрос в эффективности этой жалобы. И да, нужны обязательно доказательства. Даже с ними шансы не очень-то высокие на какой-то результат, а без них вообще нет смысла - будет стандартная отписка.

Да, в НБУ.
Но другой вопрос в эффективности этой жалобы. И да, нужны обязательно доказательства. Даже с ними шансы не очень-то высокие на какой-то результат, а без них вообще нет смысла - будет стандартная отписка.
Дякую

Mosma, тут пророков нет.