Исполнитель списывает больше 20%

• Автор теми Автор теми Desert^^
  • Дата початку Дата початку
  • Відповіді Відповіді 6
  • Перегляди Перегляди 68

Desert^^

Форумчанин
Дописи
185
Реакції
131
Бали
3625
Desert^^ не надав(-ла) жодної додаткової інформації.
Добрый день, у меня вп на 46 тысяч, я военный зсу и вдруг захожу в приват и бац -18360 гривен за вп, на карте было 40, у меня счет считается социальным что и подтверждает даже справка из банка, можно ли в этом случае как то вернуть эти деньги? Ну или хотяб чтоб списывали не по 40% а законных 20. Спасибо

Доброго дня! Це, більш за все, фініки вашої частини не розібрались у питанні (знаю багато випадків, коли списують 40-50% від ГЗ, а не законні 20%). Можна написати рапорт на імʼя начальника фінслужби в довільній формі, посилаючись на закон «Про виконавче провадження». Також уточнити документи по ВП, які виніс виконавець - чи вказана там інформація саме про 20%. І взагалі, якщо на рахунок приходить тільки ГЗ - можна написати заяву на виконавця про повне розблокування цього рахунку.

Доброго дня! Це, більш за все, фініки вашої частини не розібрались у питанні (знаю багато випадків, коли списують 40-50% від ГЗ, а не законні 20%). Можна написати рапорт на імʼя начальника фінслужби в довільній формі, посилаючись на закон «Про виконавче провадження». Також уточнити документи по ВП, які виніс виконавець - чи вказана там інформація саме про 20%.
Ну в часть никаких доков не приходило, виконавець на своё усмотрение списал данную сумму денег и даже по вп доков на списание с зарплаты нет

Ну в часть никаких доков не приходило, виконавець на своё усмотрение списал данную сумму денег и даже по вп доков на списание с зарплаты нет
Тоді це може бути автоматичне часткове списання по ВП. Звʼяжіться з виконавцем і обговоріть

Тоді це може бути автоматичне часткове списання по ВП. Звʼяжіться з виконавцем і обговоріть