як стягнути кошти за судовий збір з мфо?

• Автор теми Автор теми Кларк Кент
  • Дата початку Дата початку
  • Відповіді Відповіді 10
  • Перегляди Перегляди 395

Кларк Кент

Читач
Дописи
30
Реакції
11
Бали
2565
Кларк Кент не надав(-ла) жодної додаткової інформації.
Добрий вечір шановні юристи, адвокати. Підкажіть будь ласка як стягнути кошти за судовий збір з мфо? Є рішення суду. Рішення було ще в січні цього року по внн. Але з юристом котрий мені допоміг втратив зв'язок. Це ще реально зробити, чи вже запізно?

Добрий вечір шановні юристи, адвокати. Підкажіть будь ласка як стягнути кошти за судовий збір з мфо? Є рішення суду. Рішення було ще в січні цього року по внн. Але з юристом котрий мені допоміг втратив зв'язок. Це ще реально зробити, чи вже запізно?
Я не юрист і не адвокат. А відповідь така Виконавчий лист пред'являють до виконання на протязі трьох років. Заява виконавцю того округу,де зареєстроване МФО,оригінал ви конавчого листа і довідка про реквізити на Ваше ім'я. Можна рекомендованим листом Укрпоштою.

реально.
отримуйте в суді виконавчий лист та відправляйте разом із заявою про відкриття виконавчого провадження до виконавчоі за місцем реєстраціі мфо

Рішення суду маю. А як отримати виконавчий лист, дистанційно можно, чи треба самому їхати? Суд київський, я в іншому місці

Рішення суду маю. А як отримати виконавчий лист, дистанційно можно, чи треба самому їхати? Суд київський, я в іншому місці
Можна написати заяву і відправити поштою на адресу суду. Вам поштою пришлють вик. лист

Заява про видачу виконавчого листа на стягнення судових витрат

Васильківського районного суду

Дніпропетровської області

(прізвище, ім`я та по- батькові стягувача)

мешкаю:_________________

(повна адреса)​

ЗАЯВА​

Прошу видати мені виконавчий лист про стягнення з (прізвище, ім`я та по- батькові відповідача) на мою користь витрат по сплаті судового збору у сумі _____ грн. ___ коп., витрат на юридичну допомогу у сумі __ грн. ___ коп., моральної шкоди ____ грн. ____ коп.