Пейн
Форумчанин
- Дописи
- 14
- Реакції
- 15
- Бали
- 278
Пейн не надав(-ла) жодної додаткової інформації.
В цілому, все це почалось коли я почав вчитись і знімати квартиру (так як універ не зміг надати місце в гуртожитку).
Самі перші - манівео. Старався взагалі дотримуватися графіків, прострочок не було, але були реструктуризації. Вже тоді почались халявкі з фрілансу (так, я програміст).
Якщо ближче до суті, за деяку роботу не платили, я залишався без грошей, так і почались прострочки. І нові МФО...
Вчитись я закінчив пів року назад. Працюю в компаніі через ФОП, маю "другу роботу на півставки". Єдина хрінь те що звичка по реструктуризації залишилась зі мною, і я витрачав зарплату на відсотки.
Почитавши форум, поняв шо я клоун. Вирішив почати закривати все. Єдина незадача, сьогодні вже є прострочки по тижню.
Дано (від великих до малих):
- Є-гроші
- Нові Кредити (прострочка на даний момент 7 днів)
- Credit Kasa
- Kacha Hroshi
- ШвидкоГроші
- Тенго (7 днів)
- Мілоан (3 дні)
- СтарФін
- FinX (3 дні)
- LoviLave (10 днів)
і шарашкині контори з сумами до 500 гривень.
По класиці, дозвони, смс, емейли. Тільки 3м особам ще не дзвонили. Можливо через те що належу до захищенних осіб з недавного часу.
Коментарі, пропозиції, висміювання, т.п. вітається.
Самі перші - манівео. Старався взагалі дотримуватися графіків, прострочок не було, але були реструктуризації. Вже тоді почались халявкі з фрілансу (так, я програміст).
Якщо ближче до суті, за деяку роботу не платили, я залишався без грошей, так і почались прострочки. І нові МФО...
Вчитись я закінчив пів року назад. Працюю в компаніі через ФОП, маю "другу роботу на півставки". Єдина хрінь те що звичка по реструктуризації залишилась зі мною, і я витрачав зарплату на відсотки.
Почитавши форум, поняв шо я клоун. Вирішив почати закривати все. Єдина незадача, сьогодні вже є прострочки по тижню.
Дано (від великих до малих):
- Є-гроші
- Нові Кредити (прострочка на даний момент 7 днів)
- Credit Kasa
- Kacha Hroshi
- ШвидкоГроші