Щоденник Потрапила в боргову яму, + кредит каса зателефонували зі словами що подають до суду.

• Автор теми Автор теми Марія18
  • Дата початку Дата початку
  • Відповіді Відповіді 13
  • Перегляди Перегляди 444

Марія18

Читач
Дописи
4
Реакції
0
Бали
1
Марія18 не надав(-ла) жодної додаткової інформації.
Мені 18, я студентка працювала не офіційно захворів дідусь зарплатні не вистачало, взяла кредити в МФО... Потім мене звільнили я не смогла платити. В кредит касі протермінування 28 днів, сьогодні зателефонували сказали що якщо до 15:00 не віддам хоче б частину (7 тисяч), то вже в понеділок вони подають заяву..... Я не знаю що робить, почитала про цю контору і розумію що мені кінець. Єдине що ще не почали телефонувати близьким.....

Мені 18, я студентка працювала не офіційно захворів дідусь зарплатні не вистачало, взяла кредити в МФО... Потім мене звільнили я не смогла платити. В кредит касі протермінування 28 днів, сьогодні зателефонували сказали що якщо до 15:00 не віддам хоче б частину (7 тисяч), то вже в понеділок вони подають заяву..... Я не знаю що робить, почитала про цю контору і розумію що мені кінець. Єдине що ще не почали телефонувати близьким.....
Наскільки я вже зрозуміла то якщо бігтимуть до суду, то вас не повідомлятимить про це. Поки що я думаю це всього лише психологічний тиск на вас, бо вони хочуть грошей. У мене 30+ днів протермінувань, поки що тільки смс шлють що борг росте, а за дзвінки не знаю, стоїть callfilter

Наскільки я вже зрозуміла то якщо бігтимуть до суду, то вас не повідомлятимить про це. Поки що я думаю це всього лише психологічний тиск на вас, бо вони хочуть грошей. У мене 30+ днів протермінувань, поки що тільки смс шлють що борг росте, а за дзвінки не знаю, стоїть callfilter
Дякую) Яка у вас сума боргу ?

почитала про цю контору і розумію що мені кінець.
Кінець це коли лопатами обстукають.
Не панікуйте і ще почитайте форум.
В мене вони теж є ( так, договір старий і все таке ) - нічого взагалі не відбулось.