Назначение главного тренера Динамо Киев

• Автор теми Автор теми Vados
  • Дата початку Дата початку
  • Відповіді Відповіді 23
  • Перегляди Перегляди 2K

Vados

✩ Premium ✩
Дописи
8189
Реакції
15576
Бали
1998
Vados не надав(-ла) жодної додаткової інформації.
Поздравляю всех фанатов Динамо Киев с назначением на пост главного тренера - Мирчи Луческу! :drinks: :sarcastic:

Vados, я не разбираюсь в футболе, но присоединяюсь, если это не противоречит Закону и понятиям)

Поздравляю всех фанатов Динамо Киев с назначением на пост главного тренера - Мирчи Луческу! :drinks: :sarcastic:
да это ж..па, тренер хороший но фанаты не поймут, не когда...
Vados, я не разбираюсь в футболе, но присоединяюсь, если это не противоречит Закону и понятиям)
это противоречит фанатским правилам, для Динамо хорошо что тренер хороший будет но вспомните мое сообщения - фанаты многие откажуться ездить на выездные матчи в знак протеста.
"Призначити його в "Динамо" - це те саме, що обрати Адольфа Гітлера секретарем ЦК Компартії СРСР, а Берію зробити головою УПА. Цього не може бути за будь-яких умов", - писав один із вболівальників.

да это ж..па, тренер хороший но фанаты не поймут, не когда...

это противоречит фанатским правилам, для Динамо хорошо что тренер хороший будет но вспомните мое сообщения - фанаты многие откажуться ездить на выездные матчи в знак протеста.
"Призначити його в "Динамо" - це те саме, що обрати Адольфа Гітлера секретарем ЦК Компартії СРСР, а Берію зробити головою УПА. Цього не може бути за будь-яких умов", - писав один із вболівальників.
Сурок всех обыграл, полыхают жопы у фанатов ДК, занавес ?

Сурок всех обыграл, полыхают жопы у фанатов ДК, занавес ?

:facepalm:
2e10a82bd91bebf39537ff5a91b99c00.jpg

Останнє редагування:
Поінформовані джерела в МЗС стверджують, що Григорій Суркіс очікує агреман на посаду посла України в Румунії )))
cxus9u.webp

Я думал Сергея Реброва назначат.