На меня взяли кредит к быстрозайме 8000 грн.

• Автор теми Автор теми Юля-ля
  • Дата початку Дата початку
  • Відповіді Відповіді 7
  • Перегляди Перегляди 1K
Стан
В цій темі не можна розміщувати нові відповіді.

Юля-ля

Форумчанин
Дописи
27
Реакції
11
Бали
1760
Юля-ля не надав(-ла) жодної додаткової інформації.
Всім привіт) Я новачок на форумі, але об'єднало нас одне і теж((( Хочу поділитись досвідом про своє спілкування у вказаному МФО. Брала кредит... продовжувала термін неодноразово. Однак в результаті все ж таки сплатити повністю можливості не було. Пішли просрочки. Певний час (довгий час) не дзвонили зовсім. Приходили вранці смс, близько 7 годин ранку про те що нараховані штрафні відстоки, сума боргу складає стільки то, сплатіть борг. Потім дзвонили до мене.... дзвонили до мами. Домовилась про реструктуризацію. Сплатила 5 000 грн одразу, іншу суму розбили на кілька платежів. тепер просто нагадують про необхідність сплати вчасно по реструктуризації. Пишуть в осносному у вайбері. Поки що стараюсь сплачувати вчасно. Але... на жаль в мене це не одна МФО, якій я винна кошти. З іншими повна ж*** Деякі продали колекторам, то тепер не знаю як жит, спати і т.д.

Всем привет!)
Такая ситуация...
Узнала о кредите когда начали звонить с угрозами о возврате!
Теперь у меня чуть меньше 24000 грн:(

Всем привет!)
Такая ситуация...
Узнала о кредите когда начали звонить с угрозами о возврате!
Теперь у меня чуть меньше 24000 грн:(
Что теперь делать не знаю?
На карту никакие деньги не приходили !
И ничего им не докажешь

Что теперь делать не знаю?
На карту никакие деньги не приходили !
И ничего им не докажешь
Заявление в полицию, выписки из банка по всем картам за последние пол года (гарантия того, что деньги не приходили), запрос в МФО на каком основании и кому выдали кредит, пусть предоставят договор и куда переводили средства. С этим всем потом в прокуратуру.
тю, так в милицию идите
Запрос не по телефону, а на юр.адресс в виде заказного письма с уведомлением