На Укр регистрации можно сейчас взять w124 в хорошем состоянии в пределах 2.6к$
за 2000-3000 доларів тільки труп,дОход.
Нормальні W124-ті починаються від 6000 - 7000 доларів.
Такі наприклад як:
-бензиновий Е220, рядний 4-х циліндровий, HFM вприск, двигун м111.960 (з травня місяця 1993 по 1995-й р.в. седани і універсали, купе по 1996-й)
-бензиновий Е280 та Е320 , рядний 6-ти циліндровий, HFM вприск, двигун м104 (з травня місяця 1993 по 1995-й р.в. седани і універсали, купе по 1996-й)
-дизельний Е250, рядний 5-ти циліндровий, атмосферний (не турбо), двигун ом605, форкамерний (тобто предкамера в котрій відбувається процес воспламенения топлива) , має рядний 5-ти плунжерний насос високого тиску (Не електронний насос) , має механічні форсунки, тобто Не електронний вприск, (з травня місяця 1993 по 1995-й р.в. седани і універсали)
--дизельний Е300, рядний 6-ти циліндровий, атмосферний (не турбо), двигун ом606.910, форкамерний (тобто предкамера в котрій відбувається процес воспламенения топлива) , має рядний 6-ти плунжерний насос високого тиску (Не електронний насос, але має на корпусі електромагніт регулювання ХХ (холостим ходом, прогревочний) т.е. звичайний простий електромагніт з клемами + та - , має механічні форсунки, тобто Не електронний вприск, (з травня місяця 1993 по 1995-й р.в. седани і універсали)
Всі вище перераховані двигуни мають по 2 (два) распредвали (впускний та випускний), мають 4 клапани на циліндр (тобто 2 впускні клапани та 2 випускні клапани), тобто 6-ти циліндровий дизель ом606 має: 6х4=24 (24-х клапанний).
------
Є ще дизельні двигуни у W124-му кузові трошки старшого покоління (але дуже добре себе зарекомендували,трудяги):
- ом601, 4-х циліндровий рядний, з 1-м распредвалом, та 2-ма клапанами на циліндр, має простий ТНВД (4-х плунжерний рядний насос високого тиску) та має також механічні форсунки (Не електронний вприкск). Роки випуску з 1986 по 1995 роки вип. (з 1993-го року продовжували встановлюватися на Е-класс , тобто рестайл, і мали торгове обозначення Е200 D (D-Diesel), т.е. з 1993 року травня місяця продовжувалися встановлювалися лише на моделі для ТАКСІ, або спецзаказ.
- ом602, 5-ти циліндровий рядний, з 1-м распредвалом, та 2-ма клапанами на циліндр, має простий ТНВД (5-ти плунжерний рядний насос високого тиску) та має також механічні форсунки (Не електронний вприкск). Роки випуску з 1986 по травень місяць 1993 рік.
- ом603, 6-ти циліндровий рядний, з 1-м распредвалом, та 2-ма клапанами на циліндр, має простий ТНВД (6-ти плунжерний рядний насос високого тиску) та має також механічні форсунки (Не електронний вприкск). Роки випуску з 1986 по травень місяць 1993 рік.
ще:
- ом602, 5-ти циліндровий рядний ТУРБО , з 1-м распредвалом, та 2-ма клапанами на циліндр, має простий ТНВД (5-ти плунжерний рядний насос високого тиску) та має також механічні форсунки (Не електронний вприкск). Має турбіну. Роки випуску з 1986 по травень місяць 1993 рік.
Не дуже добре зарекомендував себе, часто є питання по перегрівам ГБЦ (головка блока циліндрів).
- ом603, 6-ти циліндровий рядний ТУРБО, з 1-м распредвалом, та 2-ма клапанами на циліндр, має простий ТНВД (6-ти плунжерний рядний насос високого тиску, але має на корпусі електромагніт регулювання ХХ (холостим ходом, прогревочний, та ще один електромагніт системи ARA -противоривкова система) та має також механічні форсунки (Не електронний вприкск). Роки випуску аж по 1995 рік.
Зарекомендував себе дуже з хорошої сторони.