Mercedes. Окажу помощь в ремонте

Стан
В цій темі не можна розміщувати нові відповіді.

Еще один участник

Радник Трампа.
✩ Premium ✩
Реєстрація
5 Гру 2018
Дописи
178
Реакції
251
Бали
223
Еще один участник не надав(-ла) жодної додаткової інформації.
якщо будуть питання по Mercedes (консультація, ремонт, інформ. по тех.обслуг. і т.п.) звертайтеся.
131.gif


для більш детальної інфи, та відповіді, бажано надавати VIN код (тобто номер кузова, наприклад WDD2120251A...... або WDF638....., ну і т.п.
 
Останнє редагування:
Еще один участник, У меня сразу вопрос!!!!
Есть мерс лупатый, хотят за него совсем немного, но проблема в том, что он дизели и турбине там по всей видимости пришел логический конец. ТАк вот вопрос в том, стоит ли вообще брать его, или же ну его нах? Это просто так к слову пришлось, коль уже о мерсах пошла речь. Лупатый 1999 г.в., объем не помню.
 
це я так розумію йде мова про кузов W210. (бажано VIN код надави (тобто номер кузова, наприклад WDD2120251A...... або WDF638......, VIN код є у тех.паспорті , і є на кузові конкретно взятого автомобяля, таблички або наклейка і т.д.), так я більш детально бачитиму всі дані конкретно взятого автомобіля про котрий буде йти мова.


Ну дивись, Артем, те що турбіні кирдик, це ще не точний діагноз, тре більше інфи по тій машині (по мотору у даному разі), наприклад чи жере двигун масло, чи свистить турбіна в режимах нагрузки (розгоні чи прогазовці і т.д.) , як дує, чи взагалі не дує, можливо патрубки порвані або не герметичні на з*єднаннях (стиковках) від турбіни до інтеркулера, чи сам інтеркулер *пробитий* (бо він знизу знаходиться під бампером,його часто чіпляють на поганих дорогах, чи з*єднання патрубків після інтеркулера до впускного колектора, а ще може бути так, що порушено з*єднання керування вакуумом, вакуумом китрий і керує тягою турбіни, або навіть клинить клапан EGR (тобто рециркуляция отработавших газов), і якщо клинить клапан EGR то двигун дихає (засмоктує) не кисень через воздушний фільтр, а засмоктує вихлопні гази через заклинивший клапан EGR, а раз так то вприснуте топливо (через розпилювач форсунки) не буде правильно горіти (процес горіння у дизельному двигуні), от і двигун буде *тупий*, може вібрувати, коптити/диміти і т.п. з випливаючими.

Кузови W210 дуже гниють, важко знайти у хорошому стані. (ну ціна Ти кажеш що небагато просять, впринципі єзазор востановити), але це все також так *туманно*,розпливчато. Треба на місці детально дивитися. Фото кузова, двигуна, салона, багато про що можуть розповісти).
 
То что гниют,это точно,может лучше на Vag посмотреть,если те же года,то b5 паста,или audi a6 в кузове c5,ну или япошку
 
Jack, да я бы и другие варианты рассмотрел, но там реально цена смешная и понятно почему. Как бы риск есть определенный, но...
Еще один участник, вот я понял, что ничего не понял)) Я далек от дизельных двигателей. В понедельник попробую сфоткать и ВИН кину в личку.
 
якщо будуть питання по Mercedes (консультація, ремонт, інформ. по тех.обслуг. і т.п.) звертайтеся.
131.gif


для більш детальної інфи, та відповіді, бажано надавати VIN код (тобто номер кузова, наприклад WDD2120251A...... або WDF638....., ну і т.п.
Я уж сперва подумал (простите) что Вы коллектор. Благодаря VIN можно найти очень много ненужной им информации
 
W124 топ. Я вот думаю много тут владельцев мерседесов?)
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Jack, да я бы и другие варианты рассмотрел, но там реально цена смешная и понятно почему. Как бы риск есть определенный, но...
Еще один участник, вот я понял, что ничего не понял)) Я далек от дизельных двигателей. В понедельник попробую сфоткать и ВИН кину в личку.
Он хоть на украинском учете??
Впринципе дизель проще в обслуживании чем бенз, но запчасти стоят космос!!
 
Он хоть на украинском учете??
Впринципе дизель проще в обслуживании чем бенз, но запчасти стоят космос!!
Особенно форсунки и турбина,хотя есть картриджи,ремкомплекты,но я считаю по вагу,когда мне озвучили проблемы с форсунками,и узнав цену в 1к $,за одну,то я присел,слава всем святым,они были ремонтируемые,но есть же и неремонтопригодные
 
В том-то все и дело, что нет.
Та не связывайся! У меня брат в автоевросиле, состоит, ничего толком не добились, а теперь в Польше на границе эти тачки в поле стоят гниют! Такую тачку берут у нас в Запорожье по цене металлолома! Максимум взять как донора или под разбор с перепродажей запчастей

Особенно форсунки и турбина,хотя есть картриджи,ремкомплекты,но я считаю по вагу,когда мне озвучили проблемы с форсунками,и узнав цену в 1к $,за одну,то я присел,слава всем святым,они были ремонтируемые,но есть же и неремонтопригодные
А если ещё ТНВД к форсункам стрельнит???

На Укр регистрации можно сейчас взять w124 в хорошем состоянии в пределах 2.6к$

Из 2х мерсов, а именно 210 или 124, то я выбираю 124! Как то в нем комфортнее и солиднее! Брал такой у товарища на пару дней, белый, движок 2.0 газ/бенз! Реально провожают взглядами))))
 
На Укр регистрации можно сейчас взять w124 в хорошем состоянии в пределах 2.6к$
за 2000-3000 доларів тільки труп,дОход.
Нормальні W124-ті починаються від 6000 - 7000 доларів.

Такі наприклад як:

-бензиновий Е220, рядний 4-х циліндровий, HFM вприск, двигун м111.960 (з травня місяця 1993 по 1995-й р.в. седани і універсали, купе по 1996-й)
-бензиновий Е280 та Е320 , рядний 6-ти циліндровий, HFM вприск, двигун м104 (з травня місяця 1993 по 1995-й р.в. седани і універсали, купе по 1996-й)

-дизельний Е250, рядний 5-ти циліндровий, атмосферний (не турбо), двигун ом605, форкамерний (тобто предкамера в котрій відбувається процес воспламенения топлива) , має рядний 5-ти плунжерний насос високого тиску (Не електронний насос) , має механічні форсунки, тобто Не електронний вприск, (з травня місяця 1993 по 1995-й р.в. седани і універсали)

--дизельний Е300, рядний 6-ти циліндровий, атмосферний (не турбо), двигун ом606.910, форкамерний (тобто предкамера в котрій відбувається процес воспламенения топлива) , має рядний 6-ти плунжерний насос високого тиску (Не електронний насос, але має на корпусі електромагніт регулювання ХХ (холостим ходом, прогревочний) т.е. звичайний простий електромагніт з клемами + та - , має механічні форсунки, тобто Не електронний вприск, (з травня місяця 1993 по 1995-й р.в. седани і універсали)

Всі вище перераховані двигуни мають по 2 (два) распредвали (впускний та випускний), мають 4 клапани на циліндр (тобто 2 впускні клапани та 2 випускні клапани), тобто 6-ти циліндровий дизель ом606 має: 6х4=24 (24-х клапанний).

------
Є ще дизельні двигуни у W124-му кузові трошки старшого покоління (але дуже добре себе зарекомендували,трудяги):
- ом601, 4-х циліндровий рядний, з 1-м распредвалом, та 2-ма клапанами на циліндр, має простий ТНВД (4-х плунжерний рядний насос високого тиску) та має також механічні форсунки (Не електронний вприкск). Роки випуску з 1986 по 1995 роки вип. (з 1993-го року продовжували встановлюватися на Е-класс , тобто рестайл, і мали торгове обозначення Е200 D (D-Diesel), т.е. з 1993 року травня місяця продовжувалися встановлювалися лише на моделі для ТАКСІ, або спецзаказ.

- ом602, 5-ти циліндровий рядний, з 1-м распредвалом, та 2-ма клапанами на циліндр, має простий ТНВД (5-ти плунжерний рядний насос високого тиску) та має також механічні форсунки (Не електронний вприкск). Роки випуску з 1986 по травень місяць 1993 рік.

- ом603, 6-ти циліндровий рядний, з 1-м распредвалом, та 2-ма клапанами на циліндр, має простий ТНВД (6-ти плунжерний рядний насос високого тиску) та має також механічні форсунки (Не електронний вприкск). Роки випуску з 1986 по травень місяць 1993 рік.

ще:

- ом602, 5-ти циліндровий рядний ТУРБО , з 1-м распредвалом, та 2-ма клапанами на циліндр, має простий ТНВД (5-ти плунжерний рядний насос високого тиску) та має також механічні форсунки (Не електронний вприкск). Має турбіну. Роки випуску з 1986 по травень місяць 1993 рік.
Не дуже добре зарекомендував себе, часто є питання по перегрівам ГБЦ (головка блока циліндрів).

- ом603, 6-ти циліндровий рядний ТУРБО, з 1-м распредвалом, та 2-ма клапанами на циліндр, має простий ТНВД (6-ти плунжерний рядний насос високого тиску, але має на корпусі електромагніт регулювання ХХ (холостим ходом, прогревочний, та ще один електромагніт системи ARA -противоривкова система) та має також механічні форсунки (Не електронний вприкск). Роки випуску аж по 1995 рік.
Зарекомендував себе дуже з хорошої сторони.
 
Останнє редагування:
Стан
В цій темі не можна розміщувати нові відповіді.
Назад
Угорі Унизу