Кредит кафе подзвонили до сестри,на роботу

• Автор теми Автор теми ПАННОЧКА
  • Дата початку Дата початку
  • Відповіді Відповіді 19
  • Перегляди Перегляди 1K

ПАННОЧКА

НЕСКОРЕНА
✩ Premium ✩
Дописи
15598
Реакції
35919
Бали
7065
ПАННОЧКА не надав(-ла) жодної додаткової інформації.
Подзвонили до сестри,на роботу, керівництво викликало на коврик. Приїде виконавча служба описувати майно.о 16.00 Сестра в кіпіші ,плаче. Не можу заспокоїти. І сама на нервах. Вона навіть не контактна особа. Що робити?

Подзвонили до сестри,на роботу, керівництво викликало на коврик. Приїде виконавча служба описувати майно.о 16.00 Сестра в кіпіші ,плаче. Не можу заспокоїти. І сама на нервах. Вона навіть не контактна особа. Що робити?
Никто не приедет. Звонить будут, будут доставать. Моей матери даже на работу звонили. Но по выездам они кататься точно не будут.

Здравствуйте ! Да Вы же професссор , какой исполнительная , какая опись , на работу описывать ??? Бред !!! Я новичок и то посе форума понимаю , что это нагнетание ситуации !!!

Здравствуйте ! Да Вы же професссор , какой исполнительная , какая опись , на работу описывать ??? Бред !!! Я новичок и то посе форума понимаю , что это нагнетание ситуации !!!
Саме так,але сестра в шоці. Сама розумію цю ситуацію. Але керівник сильно репетував її. На неї.

Никто не приедет. Звонить будут, будут доставать. Моей матери даже на работу звонили. Но по выездам они кататься точно не будут.
Часто дзвонили? Бо платити я не буду
Так а чьё имущество описывать?
Так їй сказали. Сестрі. Її майно будуть описувати. Не можу їй пояснити що це все бредятіна. Крику море.

Саме так,але сестра в шоці. Сама розумію цю ситуацію. Але керівник сильно репетував її. На неї.
Вы же в конце своего поста спросили : шо робить ? Ну если начальник идиёт , шо ж Вы можете зробить?

Часто дзвонили? Бо платити я не буду

Так їй сказали. Сестрі. Її майно будуть описувати. Не можу їй пояснити що це все бредятіна. Крику море.