Чи є можливість позбутися дзвінків близьким?

• Автор теми Автор теми Олександр29
  • Дата початку Дата початку
  • Відповіді Відповіді 11
  • Перегляди Перегляди 2K
Дописи
11
Реакції
20
Бали
3
Олександр29 не надав(-ла) жодної додаткової інформації.
Доброї ночі, я новачок на цьому форумі. Прочитав вже багато, але інформація до купи ще не вклалася в голові, боротися я готовий, але в мене одне питання, щоб війна з МФО була більш спокійною - чи є якась технічна можливість позбавити близьких дзвінків від МФО (програми блокування, тощо).
Одне прохання не потрібно відразу тут сміятися і зверхньо ставитися, я просто прошу допомоги, якщо така є))

Олександр29, да все в порядке. Все были новичками. Или смена сим-карт, или блокировщики звонков. Или просто запрет входящие, которые вне списка контактов. Наверное других вариантов и нет.

Олександр29, нові сімкартки, старий вайбер та інші месенджери видалити.. і чистий спокій

Доброї ночі, я новачок на цьому форумі. Прочитав вже багато, але інформація до купи ще не вклалася в голові, боротися я готовий, але в мене одне питання, щоб війна з МФО була більш спокійною - чи є якась технічна можливість позбавити близьких дзвінків від МФО (програми блокування, тощо).
Одне прохання не потрібно відразу тут сміятися і зверхньо ставитися, я просто прошу допомоги, якщо така є))
Программы есть, но часть звонков все же пропускают. Гет контакт или тру коллер.
А вообще замена сим - самый действенный способ. Всех не убережешь, так как неизвестно, чей номер смогут найти.

я Гетконтакт ставила.
даже заметила некий психотерапевтический эффект. у людей такая фантазия богатая. так они этих тружеников звонильного дела подписывают:) такие витееватые комбинации :) смешно сразу:)

є і програми, і в налаштуваннях телефона можна покопирсатись (залежить від моделі телефону) - Гугл Вам в поміч! навіть я, людина, далека від техніки, знайшла потрібну інфу і все налаштувала, і Ви знайдете, я в Вас в вірю! ?
Morfius, плюсую. Вайберы, соцсети - все снести.